Followers

Wednesday, February 16, 2011

kek tak jadi la...

assalamualaikum...(:

ok, this is my first time make a chocolate cake.

kempunan tengok cake ni waktu teman my friends makan cake..
(tak de kena mengena pun)


firstly, thanks hannan coz tolong aku bancuh bahan untuk buat kek.
jasamu amat dihargai walaupun esok ada test.
terharu!

athirah, thanks coz ajar aku camane nak bakar kek ni pakai kau nye periuk serbaguna tu.
thanks jugak sebab melayan kerenah aku ni bila kek ni tak jadi.
huhu...menangis sekejap.
punya lah excited nak buat kek, last2 tak jadi...
boleh lak dia tak kembang.
athirah: kau ni kelakar la fadh..(bila tengok aku nangis sekejap dek kek coklat yang tak jadi)
me: apa yang kelakarnye. kek ni aku nak bagi orang makan la.huhu. siannya kat kek ni...

keluarkan kek, then buat topping.
then, hasilnya nih.




terlebih coklat sampaikan nak buat corak pun tak nampak.
kesian kan! huhu...

not forget to raiyan. thanks raiyan sebab sedapkan hati kita ni.
ok, sape yang tak pernah buat silap bila first time buat something kan.
i accepted what have u said to me.
takde yang terus success bila first time u do something.
but, ada gak yang terus success bila kali pertama buat sesuatu. betul tak.

thanks u all...(:
terima dengan seadanya apa yang ada di kek ni.
bersyukur lah apa yang telah kita ade.

*AllahKnowsBest*

No comments: