Followers

Thursday, February 3, 2011

hari untuk blogwalking

assalamualaikum...(:




dah penat blogwalking.
ade jumpa blog yang best.
but the blog is secret...nak tiru macam khai gak..
khai ni bukan boy ok but girl.
my friend from my school.

bunyi batuk menjadi background.

batuk sape..
batuk aku la..huhu
ya Allah. aku inginkan kembali nikmat sihat aku.
lebih sebulan aku sakit.
tak pernah macam ni sebelum ni.
ingatkan balik rumah, ok la kan.
tapi, makin menjadi-jadi pulak dah.
demam balik la. batuk la.
housemate semua mengalami perkara yang sama. berjangkit maybe.
sehati sejiwa. habis semua kena.

oh my...
next week ada test statistics. 
have no mood to study right now. 
study pun nak kena ada mood ke. aduyai...
after this, study no matter how ur condition rite now.

my mom: pergi la makan ubat tu. ubat kemain banyak lagi. tapi tak nak makan.
me: ye lah. bukan tak nak makan. dah frust dah dengan segala ubat ni. bape banyak dah akak telan. tapi tak baik-baik pun.

huhu...tetiba teringat. kalau dah makan ubat pun, tapi tak sihat. ingat, siapa yang bagi nikmat sihat tu. siapa?
ALLAH...
kalau dah makan ubat tu, bertawakkal je la. 
kafarah buat aku..
yang tak lepas dari membuat dosa...


No comments: