Followers

Saturday, November 20, 2010

::nothing for u but important for me::

salam...
selasa ni suda start final exam.
23/11-3/12/2010...
final exam..
huh.

sudah activate fb semula.
insyaAllah, sy takkan deactivate fb lg  ye maryam athirah..(;

x sabar nak tunggu disember..
because of what..
because...
on 6 disember is my birthday...(:
da nak masuk 20 tahun da aku ni..

kalau ade sesape nak bagi hadiah..
x payahla nak bagi hadiah mahal2..
(cakap macam ade je orang nak bagi hadiah)

setakat ni hati ni teringin nak tengok sawah yang nun menghijau.
nak duduk kat tengah2 sawah tu.
aritu, on d way nak balik nilai, lalu restoran warisan kat kuala pilah.
kanan n kiri restoran tu penuh dengan sawah..
bestnye...

sekadar perhiasan.

teringin nak pergi pantai.

sekadar perhiasan lagi~

teringin nak pergi ke Jeram Toi lagi sekali.
cehh, demand nye...

Jeram Toi.

kalau dapat snap gambar sawah yang nun menghijau pun sudah buat hatiku berbunga...^^

sesungguhnya, baru kusedar...
diriku amatlah minat dengan nature..^^

No comments: